2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

D&S&D

Ilgai laukė šios kelios nuotraukytės, kol pateks į mano blog‘ą :) kažkaip paskutiniu metu buvo pakankamai darbų ir užsiėmimų, ir nebespėjau čia patalpinti visų naujienų, kas vyksta mano „pasaulyje per objektyvą“. Pažadu – bandysiu taisytis... :)
...........................................
Pažinties su Donatu istorija turbūt būtų verta kokio nedidelio straipsnelio pažinčių skyrelyje :D mobiliųjų telefonų eros pradžia, paklydus SMS, pernešimas informacijos trečiam.. oi, ne, ketvirtam asmeniui.. ane?.. :) į šitai tiksliau galėtų atsakyti Astulis – mano draugytė iš senų senų laikų... jei dar atmintis tiek besiekia :D kartais ir pati stebiuosi, kaip painiai mūsų gyvenime susidėlioja tam tikri dalykai, kaip per ilgą sąrašą kitų žmonių surandi žmogų, ateityje vaidinsiantį tam tikrą vaidmenį tavam gyvenime.. keista... bet juk tai ir yra patys didžiausi ir geriausi stebuklai :)
Man patinka Donatas :) patinka Sigutė :) o vienu aspektu aš jais ypatingai žaviuosi – tai Domantu :) duok Dieve visiems vaikams tokių mylinčių ir atsidavusių tėvų...
Galėčiau rašyti iki begalybės :) bet manau, kitką ateityje aš išsakysiu patiems šios mini-buitinės-fotosesijos modeliukams ;)

Edita

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą