2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Gabrielė ir Kristina

Aš vis dar džiūgauju, kad atrasta fotografijos magija man kaskart padeda vėl ir vėl pamatyti žmones, nuo kurių atitolina kasdieniniai rūpesčiai, kiekvieno iš mūsų asmeniniai reikalai ir skirtingi gyvenimo keliai. Nors kartais, įvertinant to paties Gyvenimo posūkius, tie keliai ir visai panašiais tampa... bent jau tam tikrais aspektais ;)
Man labai patinka iš dalies būti dovana žmonėms :D na prisipažinkit – kas nenorėtų savo gyvenimo praleisti kaip DOVANA?.. :D Aš tai labai norėčiau, labai, ir kuo dažniau :D neapsakomai smagu stebėti žmonių šventes, o jeigu galiu kažkuo prisidėt prie nuostabios dienos ištobulinimo – šventė man pačiai.. :)
Linkėjimai Gabrielei – džiaugtis gyvenimu ir visada likti tokia pat gyvybinga, energinga, gražia, linksma... o svarbiausia – kiekvieną akimirką būti laiminga :) Linkėjimai ir Kristinai – puodelis arbatos visada laukia Tavęs. :) dar ir sriubos išvirsiu.. :D Tiesa, tąsyk pas mane buvusį „blogį“ sėkmingai sunaikinom... bet jo gi veisiasi nuolat... :D

Gražaus vakaro Jums abiems, mergytės, ir visiems, kas žvilgteli į mano minčių ir jų vaizdinių materializavimąsi ;)

Edita


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą